BUDI SREĆNA

Nastavak priče Kada je tačno osmi mart koju možete pročitati ovde: https://bezskretanja.home.blog/2024/03/08/kada-je-tacno-8-mart/?fbclid=IwAR1XK_0dVEddoHT30s9jHyd-CmDvU820eOZ_nVHddIMY-F7qLASqqJsTwh0_aem_Aaj4qWKxrN2PaKXuesbzmArsEABbWoYCz70niYckWRzyKnD4GMLcDpS06RPQA2CP0N0zz8ONYtHF0fqov-LtxZUx

Nakon što su se načelno dogovorili o saradnji, Jelena i Vladan su se zajedno sa pahuljičarem sastali u poslastičarnici u Valjevu. U poslastičarnici se nalaze kolači. Nisu se oni okupili zbog kolača, ali ništa se ne može uraditi dok se kolač ne podeli.

Vladan:                Evo ti Jelena trećina kolača, trećina ide pahuljičaru i trećina meni. Ako sve prođe dobro, biće nam baš slatko.

Jelena:                 Deal.

Vladan:                Odlično, fabraj se. Farbanje će označiti početak tvoje uloge.

Na Instagramu je osvanuo novi profil pod nazivom Budi srećna by Jelena – sijaj kroz život.

Ćao, ja sam Jelena i pomoći ću ti da budeš srećna. Nije izgovor. To što si sama nije izgovor. To što nisi sama nije izgovor. To što mrtva umorna ležeš u krevet nakon što završiš sve dnevne obaveze oko posla i oko deteta i što nemaš minut za sebe nije izgovor. Imaj minut za sebe . To što imaš pola grama viška nije izgovor, možeš imati manjak. Uzmi najbolju garderobu, čitaj najbolje knjige, idi na najbolja mesta, upoznaj najbolje ljude, smej se. Raduj se i uživaj u (fizičkoj  i mentalnoj lakoći svog postojanja). Mami poglede, mami pažnju. Uživaj!

A da bi sve to mogla, hrani se dobro. Ja uvek preporučujem ove divne pahuljice, uz njih mi ceo dan prođe tako lako!

Rafovi prodavnica počeli su da se pune pahuljicama Budi srećna sa Jeleninom slikom.

Instagram nalog počeo je da se puni slikama Jeleninog srećnog života. Čas je na morskim destinacijama, čas planinskim. Čas je u teretani, čak u poznatom prestoničkom lokalu Ozbiljno mesto. Čas se grli sa detetom, čas završava svoj trening pilatesa.

I sija.

Photo by Rene Asmussen on Pexels.com

Instagram sanduče počelo je da se puni zahtevima za saradnju te je Jelenin Instagram nalog obogaćen novim proizvodima. Reels sekcija obogaćena je savetima za srećan život.  Imate probleme u odnosu sa decom ? Razgovarajte sa njima.  Osećate se usamljeno, zamislite sebe kao divu čiju vrednost svet tek treba da prepozna. Ne možete da smršate ? Jedite samo 100g pahuljica dnevno i sve će biti u redu. Ne primećuju vas na proslavama ? Evo sjajnog trika koji će vam pomoći da promenite način hoda tako da se jednostavno svi okreću za vama ? Osećate se depresivno. Ne bacajte pare na psihologa, već obavezno primenite ova 3 saveta. Kako da ne zasenite mladu na venčanju, a da budete šik ? Iskockajte savršenu kombinaciju od ova 3 odevna predmeta…Spremne za leto ? Radite svaki dan ovo i telo će vam biti zategnuto kao struna!

Eksponencijalni rast je počeo. Pahuljice Budi srećna se prodaju nikad više. Jelena odjednom počinje da dobija uloge, gostovanja postaju sastavni deo njenog kalendara. Sija pod reflektorima kao brilijantin iz rudnika u Majdanpeku.

Svaki voditelj je srećan kad ona dođe. Svakom voditelju je drago da baš nju vidi. Svakome se dopada njen izgled. Svako bi želeo da bude kao ona.

Iskoristila je svoj publicitet da ugovori uživo gostovanje od sat i po. Pre toga se ofarbala. Došla je obučena isto kao one večeri u pab Sv. Valentin u Valjevu.

Prvi 20 minuta bilo je rezervisano za iskrene pohvale voditelja. Jelena je onda dobila reč:

Hvala na komplimentima, sasvim je razumljivo da osoba kao ja nikada bez njih ne bi došla u emisiju. Sada je vreme za katarzu.  Istina je u pahuljicama. Pahuljice Budi srećna su ukusne i zdrave i to je to. Sve drugo na mom profilu je laž. Ali dobro osmišljena, imala sam fantastični tim koji me je slikao na Velikom ratnom ostrvu i predstavio to kao amazoniju. Koji je fotošopirao kilograme na vagi tako da ta težina bude potpuno nerealna i nezdrava. Uvela sam čak i novo računanje vremena. Kad objedinite sve moje srećne trenutke u danu, od igranja sa detetom (dete je od drugarice nije moje), pravljenja ručka, treninga, frizera i posla dobijete 36 sati. Ali reći ću vam nešto još bolje. Ja ne samo da ne uspevam da budem uvek srećna, nasmejana i blistava sa svim tim obavezama, ne mogu jebeno da budem ni bez njih. Nisam se uopšte osećala ispunjeno i srećno u poslednje vreme.

Neko gori vas je zaludeo da je bolji od vas. Šalim se, nije gori, ali nije ni bolji. A i ko to procenjuje ? Lajkovi ? Ego ? Lajkovi i ego zajedno ?

Dakle, zaboravite sve one idiotske savete koje sam vam dala. Ja sam samo radila svoj posao. Posao umetnika je da govori istinu i ništa drugo. Trebalo bi tako razlikovati umetnika i samopumpača ega. Nažalost postoje i mašine za pumpanje ega.

Eto, ja sam uradila ono za šta sam se školovala i za šta živim ovako nesavršena, a vi ako se osećate loše kao što sam se i ja osećala, idite kod nekog ko se za to školovao i ko veruje u ono za šta se školovao. Zove se psihoterapeut. Može se zvati i nutricionista, trener, dermatolog, obućar, krojač. Može biti i duhovnik.

Srećan vam ovaj i svaki sledeći 8. mart, neću cvet ali hoću da me ne praviš budalom.

Jelena je postala suvlasnik uspešne marketinške agencije sa Vladanom. Veliki broj kompanija traži njihove usluge. Glumi ponekad. Život počinje pomalo da joj liči na Instagram profil koji je koristila za njenu ulogu. To je dovoljno. Voli da ode u Valjevo subotom, sedne na klupu, gleda u Kolubaru i jede jabuku.

Постави коментар