SKANDAL! OVO MORAŠ PROČITATI KAKO NE BI BIO NESAVESTAN NA POSLU

E tako.

Sada sledi priča o jednom neposlušnom, nesavesnom snimatelju. Svaka sličnost sa realnošću je slučajna.

Beograd, Zavod za zdravstvenu zaštitu zaposlenih

Lekari se muče da postave dijagnozu svom pacijentu Marku. Marko već danima povraća i gleda belo. Prejeo se čoko biskvita. Kako li se prejeo čoko biskvita ? Kaže da je sve to posledica njegovog posla, na kojem ga optužuju da je ekstremno nesavestan radnik.

Evo njegove ispovesti:

Zaposlio sam se na TV MAINSTREAM kao kamerman, nakon završenih studija na FDU. U početku je sve delovalo ok. Dok nije uvedena emisija Klinč jutro.

Dan prvi

U prvoj emisiji je bila debata o tome kako je moguće da neko ne urliče na baš svaku pesmu na velikim veseljima, kao što su dočeci sportista, venčanja, proslave punoletstva i slično. Kako je moguće da neko ne voli svu tu divnu muziku ?

Gosti su bili poznati stručnjak za eventove, zatim autor čuvenog hita “Rodilo se unuče lepo ko zlatno jabuče, prolivamo čaše sada svi” i nekada ugledni novinar nekada uglednog dnevnog lista.

Autor je rekao da je sramota da mladi slušaju ko zna kakve pevačice koje pune arene, kad već postoje njegovi divni hitovi koji su creme de la crème (vrlo kvalitetan i jeftin ojrokrem, prim. aut) kulture i pravih vrednosti.

Za sve su kriva dečija prava.

Pomislih, jebote, je l moguće da neko pravi emisiju u kojoj će se čuditi zašto baš svako ne uživa u masovno prihvaćenoj muzici.

Izvinjavam se što ne mogu ispuniti obavezu i prilagoditi emocije atmosferi.

Postalo mi je loše i pojeo sam pljeskavicu od 250g, sa kajmakom, tucanom, urnebesom, kupusom. Hteo sam i kečap, ali nisu hteli da mi stave.

Dan drugi

Drugi dan je u emisiju došla poznata glumica. Voditeljka joj je rekla:  “Jaoj draga i mila kako mi je drago što si došla, joj kako si lepa. Dva meseca pokušavamo da te dovedemo i konačno smo te uhvatili.”

Glumica kaže da joj je veoma drago što je od svih obaveza ipak stigla da dođe. Potom su jedna drugoj pričale kako su duše drage, a glumica je pričala šta je kuvala tog dana i kako se igra s decom.

Ček, pa zašto nisu doveli Miru koju viđam na pijaci da o tome priča. I ona isto kuva i igra se sa decom, no ne iznosi to pred kamerama. 

Put do popularnosti hranjenjem sopstvenog ega nije lak. S druge strane, gledaoci gledajući u njihove ušuškane sofe se mogu ušuškati i zaspati.

E sad sam već morao da uključim tešku artiljeriju. Gurmanska od 400g sa pavlakom, kečapom, ljutom i lukom.

Treći dan

“Javna ličnost opšte prakse”, pripadnik intelektualne elite savetuje opoziciju na koju se istovremeno gadi, da donese zakon o ukidanju izvršitelja, poveća izlečenje od kancera uništenjem 5G mreže i poruši pola grada.

Posle kaže kako su i vlast i opozicija, i svi politikusi…ista…

Hmm, kako ovaj čovek može ovako lako da iznosi ove tvrdnja kada nije ni pravnik, ni lekar, ni inženjer građevinarstva.

A što se tiče ovog drugog, to je ok, lako se lepi.

Da bi čovek očistio dvorište mora da se isprlja. Ako niko ne želi da se isprlja, dvorište će ostati prljavo. Lako je čistom čoveku iz fotelje da se smeje ne radeći ništa, onom ko je sav blatnjav i ko je očistio 4m dvorišta. Mnogo je teže reći ok, ja doprinosim društvu na ovaj način, a ti ako želiš da doprinosiš na taj i ukoliko si zaista došao sa dobrim namerama i nekim znanjem, imaš moju podršku. Evo, kao građanin ja sam za to da ti se tri puta poveća plata, ukoliko ćeš da očistiš celo dvorište.

E posle toga sam pojeo punjeno belo sa duplom porcijom pomfrita.

Četvrti dan

Petoro komentatora komentariše vest o tome kako je premijer Kanade nakon poraza od Srbije razbio ogledalo u svom kabinetu od besa.

Čekaj, ovde imamo paranormalne vesti. Ukucao sam na Gugl to što oni pričaju i našao vest na sajtu fakenews.com. Ovi ljudi komentarišu lažne vesti.

Pet minuta nakon toga počinje debata, u kojoj vrač emeritus prirodne medicine objašnjava lekaru specijalisti da je on učio iz pogrešnih knjiga koje štampa farmaceutska mafija.

Na pitanje lekara da li je organizator kriminalne grupe Luj Paster lično, gost kaže naravno da jeste.

Potom ulazi pevačica koja priča da peva pesmu posvećenu svom detetu i kako je teško bilo prvi na muzičkoj sceni napisati takvu pesmu.

Deluje mi kao da malo lagi, da sam uhvatio malku samopromociju zloupotrebom emocija gledalaca. Upalim program za prepoznavanje muzike na telefonu, odjednom se javi identična melodija iz Grčke. Izgleda da je i tekstopisac iz Grčke, a prevodilac iz Srbije. Ona kaže da je pesmu ona napisala i posvetila detetu.

Tada sam potpuno utrnuo. Otišao sam do montaže, hitno prekinuo program i pustio neku emisiju o kornjačama. Ne sećam se više ničega. Probudio sam se sa tri pojedene milka čokolade. Pao mi je šećer izgleda.

Peti dan

Otišao sam na posao nakon hitnog poziva urednika. Zatekao sam life kauča (life coach) kako daje psihološke savete žrtvama vršnjačkog nasilja u promociji svoje akademije dobrog života.

Priča kako samo treba misliti pozivitno, biti srećan i jesti zelenu salatu.

Odmah sam poput svetskog rekordera u sprintu otrčao do prodavnice i kupio sav čoko biskvit koji imaju. Uradio sam to u još pet prodavnica.

Osetio sam neutaživu želju za čoko biskvitom, neprestano sam ga jeo. Jeo sam ga satima.

Nakon toga sam završio ovde.

THE END.

……..

Što čovek manje zna, to više zna.

Постави коментар